Shiatsu massage

Shiatsu massage – massør til japansk terapeutisk massage i Odense, Fyn

Om vores shiatsu Japansk terapeutisk massage i Odense

Shiatsu betyder ”fingertryk” og er en massageform, der bygger på gamle japanske og kinesiske traditioner, og er forløberen til akupunktur. Derfor vælger personer med angst for nåle også ofte shiatsu i stedet for akupunktur.

Typisk foregår en del af massagen med effektive små tryk med fingrene, som anvendes til at påvirke bestemte punkter i kroppen (kendes også som akupunktur eller akupressur punkter) til at genoprette indre balancer. Håndflade, knæ og albue kan også benyttes når der er tale om større hud områder, der skal påvirkes.

Shiatsu massage påvirker blodcirkulationen, fjerner giftstoffer, beroliger og ophæver blokeringer, der hindrer et naturligt forløb af ki-energien i meridiansystemet. Shiatsu massage virker også helbredende og styrkende, og kan også anvendes til selvudvikling, da terapien giver sind og krop jordforbindelse.

Massagen foretages bedst i gulvhøjde på et relativt hårdt underlag/madras, og uden på en let påklædning af naturfiber.

De korte behandlinger af 30 min. bruges til symptombehandling af bl. a. tennisalbue, ischias- og nakkesmerter.

Kurklinikkens Shiatsu massage i Odense er bl.a. velegnet til:

• Ryg – smerter
  • Iskias – smerter
  • Muskel / led smerter
  • Afstresning
  • Energiafbalancering m.m.

Shiatsu massage Odense, Fyn

Din massør til effektiv helkropsmassage i Odense

Ud over behandlinger af specifikke udsatte områder, tilbyder vi hos Kurklinikken i Odense også Shiatsu helkropsmassage. Vores helkropsmassage foregår også bedst på en hård madras. Ved helkropsmassage er det en god ide, at du ikke har spist lige før behandlingen, da helkropsmassagen derved er mest effektiv. Vi er altid særligt opmærksomme på den enkelte klients konstitution (fysiske og psykiske tilstand), og tilpasser derved også vores massage efter dette.

Med helkropsmassage i Odense hos Kurklinikken, får du gennemarbejdet og løsnet op for samtlige muskler i kroppen. Helkropsmassage foregår ved, at vi masserer dig fra top til tå, både i det dybe muskellag samt i det øvre muskellag. Kontakt os her om helkropsmassage i Odense.

Gode priser hos din Shiatsu massør på Fyn

Vi har altid gode priser på vores forskellige behandlinger.

Kontakt din massør i Odense, Fyn

Hvis du ønsker at booke en tid kan du gøre den nedenfor. Hvis du har generelle spørgsmål eller ønsker at høre mere om vores helkropsmassage i Odense, kan du skrive en mail til os her eller ringe på tlf. 40 82 12 20.

Du kan også se billeder fra vores mange forskellige arbejdsopgaver i vores galleri her.

Professionel Shiatsu massage og helkropsmassage i Odense på Fyn

Shiatsu massør